banner

Fedora Blows Game, UNC freefalls to 1-5

Return to Forum
Newest First
  • douggie64 Nov 13, 2:12 a.m.
    Sports Legend

    Fedora Gone by November!!

    Embarassing the ACC.

    State and Duke gonna roll the Holes LOL

    — Posted by BlueDevils00

    Crickets!!!

    And make sure you girls bring our bell back in a couple of weeks, we have the spray paint with the 20 year guarantee ready!

  • stomponurlogo Nov 15, 10:15 a.m.
    Veteran

    Fedora Gone by November!!

    Embarassing the ACC.

    State and Duke gonna roll the Holes LOL

    — Posted by BlueDevils00

    Does this just get funnier by the week...

    Or what? BACK TO THE TOP!!

    LOLOLssssLAP!

  • heelgrad1978 Nov 15, 2:20 p.m.
    All Star

    Fedora Gone by November!!

    Embarassing the ACC.

    State and Duke gonna roll the Holes LOL

    — Posted by BlueDevils00

    God i wish you were right friend. Trust me, many other real fans I know feel the same way.

  • unc70 Nov 15, 2:37 p.m.
    Sports Legend

    Fedora Gone by November!!

    Embarassing the ACC.

    State and Duke gonna roll the Holes LOL

    — Posted by BlueDevils00

    God i wish you were right friend. Trust me, many other real fans I know feel the same way.

    — Posted by heelgrad1978

    Yeah, "real fans"!!! Sure.

  • heelgrad1978 Nov 15, 2:39 p.m.
    All Star

    Fedora Gone by November!!

    Embarassing the ACC.

    State and Duke gonna roll the Holes LOL

    — Posted by BlueDevils00

    God i wish you were right friend. Trust me, many other real fans I know feel the same way.

    — Posted by heelgrad1978

    Yeah, "real fans"!!! Sure.

    — Posted by unc70

    yes, real fans. Too many jokes up here. Looks like you been up here awhile, i'm sure you have seen a lot that do not represent UNC well.

  • Deanway Nov 21, 4:24 p.m.
    Rookie

    Fedora Gone by November!!

    Embarassing the ACC.

    State and Duke gonna roll the Holes LOL

    — Posted by BlueDevils00

    How's your little prediction working out?

    Not so good, huh?

    November's almost over....Fedora is just gaining strength. He's going to groundpound and curbstomp dook in another week.

    How funny will this thread look then?

    lololol!

  • The Heels Win Again Nov 21, 5:17 p.m.
    All Star

    Fedora Gone by November!!

    Embarassing the ACC.

    State and Duke gonna roll the Holes LOL

    — Posted by BlueDevils00

    God i wish you were right friend. Trust me, many other real fans I know feel the same way.

    — Posted by heelgrad1978

    Yeah, "real fans"!!! Sure.

    — Posted by unc70

    HE is most DEFINITELY an abc'er, unc70. He cannot even hide it well.

  • Deanway Nov 21, 5:45 p.m.
    Rookie

    Fedora Gone by November!!

    Embarassing the ACC.

    State and Duke gonna roll the Holes LOL

    — Posted by BlueDevils00

    God i wish you were right friend. Trust me, many other real fans I know feel the same way.

    — Posted by heelgrad1978

    Yeah, "real fans"!!! Sure.

    — Posted by unc70

    HE is most DEFINITELY an abc'er, unc70. He cannot even hide it well.

    — Posted by The Heels Win Again

    Nope.

    Mo tries wayyyy too hard, and uses poor grammar like beginning a sentence with "Us grads..."..LOL..

    Dead giveaway every time for the ABCER crowd...LOL

  • Banned by Cowards Nov 21, 6:58 p.m.
    Rookie

    Mitchell is a BEAST and much better than Petey Bird.

    I like State to finish strong... it will be... View More

    — Posted by BlueDevils00

    Bwaaaaahhhhh HAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!
    What an absolute failure.

  • Deanway Nov 21, 7:02 p.m.
    Rookie

    Mitchell is a BEAST and much better than Petey Bird.

    I like State to finish strong... it will be... View More

    — Posted by BlueDevils00

    Bwaaaaahhhhh HAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!
    What an absolute failure.

    — Posted by Banned by Cowards

    Yep.

    Ain't the internet just great?

    LolOlOl

Newest First

Please to post.

TV
  • NFL: NY Giants at Washington

    Thursday at 8:25 pm on WRAL-TV

  • ACC: Western Michigan at Virginia Tech

    Saturday at 12:25 pm on WRAL-TV

  • SEC: Arkansas at Texas A&M

    Saturday at 3:30 pm on WRAL-TV

Scoreboard
Local
7:00pm Tonight
BUF
CAR
 
Final
NYY 5
BAL 0
Final
CLE 0
KAN 2
Final
TOR 14
SEA 4
Final
DET 0
CWS 2
Final
ATL 0
PIT 1
Final
TEX 4
HOU 3
Final
CHC 0
STL 8
Final
MIN 2
ARI 6
Final
OAK 8
ANA 4
Final
SDP 1
COL 0
Final
LOS 2
SFG 5
7:05pm Tonight
NYY
BAL
 
7:05pm Tonight
CLE
KAN
7:05pm Tonight
WAS
NYM
 
7:07pm Tonight
TOR
SEA
 
7:08pm Tonight
DET
CWS
 
7:10pm Tonight
CIN
MIL
 
7:10pm Tonight
MIA
PHI
 
7:10pm Tonight
ATL
PIT
 
7:10pm Tonight
BOS
TAM
 
8:05pm Tonight
TEX
HOU
 
8:05pm Tonight
CHC
STL
 
8:10pm Tonight
MIN
ARI
 
10:05pm Tonight
OAK
ANA
 
10:10pm Tonight
SDP
COL
 
10:10pm Tonight
LOS
SFG
 
Final
NYI 3
OTT 2
 
6:00pm Monday
NYI
OTT
 
Final
PIT 1
DET 2
Final
NYR 4
NJD 5
Final
PHI 2
TOR 3
 
Final
PHI 5
WAS 4
Final
WIN 2
MIN 1
Final
DAL 4
STL 3
Final
COL 2
ANA 5
Final
ANA 4
COL 0
Final
ARI 5
LOS 4
Final
LOS 4
ARI 3
7:00pm Tonight
BUF
CAR
 
7:00pm Tonight
CLB
PIT
 
7:30pm Tonight
MON
BOS
 
7:30pm Tonight
TAM
NAS
 
7:30pm Tonight
TOR
PHI
 
8:30pm Tonight
CHI
DET
 
9:00pm Tonight
VAN
SJS
 
10:00pm Tonight
ANA
ARI
 
10:30pm Tonight
SJS
VAN
 
Final
NYJ 19
CHI 27