banner

Fedora Blows Game, UNC freefalls to 1-5

Return to Forum

Please to add a comment.

Newest First
  • Return of The1 Jan 21, 1:09 p.m.
    Bench Warmer

    View quoted thread



    dot....dot...dot.

    It's really not that hard.

  • KTs B1TC0IN B0WL CHAMPS Jan 21, 1:10 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    Tell that too Bon Qui Qui. Your little buddy has always struggled.

  • uncgrad1978 Jan 21, 1:41 p.m.
    Bench Warmer

    View quoted thread



    The only thing that stopped you was the 10th grade

  • 81-79 ROFL! Jan 21, 7:07 p.m.
    Towel Boy

    Huh???

    Oh boy.

  • KTs B1TC0IN B0WL CHAMPS Jan 21, 8:15 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    The true ones are always the funniest.

  • sweet D Jan 22, 2:58 a.m.
    Bench Warmer

    Embarassing the ACC
    the 2014 unc football epitaph
    thx BD00!!
    and fedora! LOL!

  • slickslickest Jan 22, 6:18 a.m.
    Towel Boy

    35-7

    And.. The 7 was a GIFT.

    Enjoy, princesses!

    :)

  • uncgrad1978 Jan 22, 8:38 a.m.
    Bench Warmer

    View quoted thread



    I almost feel bad for him....almost.

  • 81-79 ROFL! Jan 22, 8:47 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread



    3 o'clock in the morning, and lil' Sweet dookie is wide awake worrying about the 2013 Tarheel football team.

    Can't make it up, folks.

  • slickslickest Jan 22, 8:50 a.m.
    Towel Boy

    Lol

    She's clearly NOT much of a reader, folks.

    #AFAMIsTakingItsTollOnHer

    :)

  • KTs B1TC0IN B0WL CHAMPS Jan 22, 8:53 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    Says the one who regularly posts after 1 AM.

  • 81-79 ROFL! Jan 22, 9:12 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread



    I post when I want. I'm a Flagshipper.

    You post when we tell you to, boy.

  • slickslickest Jan 22, 9:17 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    She's such a PROVEN blathering dolt.

    I love it!!!

    :)

  • sweet D Jan 22, 10:16 a.m.
    Bench Warmer

    View quoted thread


    i post when i want, how i want, and what i want....and no non-grad jellyfish heel homer is gonna change that
    KNOWWHUTIMEANVERN!?!

    L_O_L

  • Return of The1 Jan 22, 10:20 a.m.
    Bench Warmer

    View quoted thread

    He mad. He real mad.

  • sweet D Jan 22, 10:22 a.m.
    Bench Warmer

    State gonna roll the Holes LOL

    we'll just call BD00 'Damus for short(how did he know??)

    LOL

  • slickslickest Jan 22, 10:22 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    Lol

    If she can find someone to read that to her... It'll be GREAT!!

    Neat!

    :)

  • larryso8o Jan 22, 10:45 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread



    They have nothing but social media conspiracies and a former cheating basketball coach to lean on. Expected behavior from the bottom half of the ACC.

  • slickslickest Jan 22, 10:53 a.m.
    Towel Boy

    What pansy doesn't BLOW...???

    Lol

    Poor lil BLOWING things.

    Neat!
    :)

  • 81-79 ROFL! Jan 22, 10:57 a.m.
    Towel Boy

    LOL true...and one of those is "pushing up daisies"....hopefully the social media conspiracies are working well for them. LOL!!

  • Flyfisher69 Jan 23, 8:17 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread

    How does it feel to get repeatedly MOCKED year after year?

  • Flagship Elite Jan 23, 9:22 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread



    Easily my favorite thread of 2013...

  • sweet D Jan 25, 6:55 a.m.
    Bench Warmer

    View quoted thread

    the linchpin would be the :

    Embarassing the ACC.

    thats the part that makes this an incredible prediction, along with State rolling to the tune of 35-7
    how did he know unc would be this bad???

  • WPIDH4Prez Jan 25, 7:34 a.m.
    Towel Boy

    mired in almost MEDIOCRITY!!!

    you have to love the pansy program!!!

    :)

  • Flagship Elite Jan 25, 9:58 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread



    How did he know Fedora would be "gone by November"? And that The Flagship would finish that season winning 6 ou of 7 including a bowl game?
    (The only team in the country to start 1-5 and go Bowlin'...)

    Oh wait...that's right, he didn't!

    Ha ha ha ha HA HA ha ha ha HA ha ha HA hha ha HA HA HA
    Ha ha ha ha HA HA ha ha ha HA ha ha HA hha ha HA HA HA
    Ha ha ha ha HA HA ha ha ha HA ha ha HA hha ha HA HA HA

    The fantasy world of the ABC'R is quite the humorous thing to behold....

  • slickslicksan Jan 25, 10:24 a.m.
    Towel Boy

    Oh boy...

    #AFAMIsNoJoke

    Good times!

    :)

  • Flyfisher69 Jan 25, 12:33 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread

    And still being MOCKED! in 2015. The humiliation must be painful.

  • Flagship Elite Jan 28, 11:14 a.m.
    Towel Boy

    Hee hee hee hee...yep.

    That's why it's BTTT!

  • Superior Genepool Jan 28, 8:21 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread

    Still being MOCKED!

  • Flagship Elite Jan 28, 8:48 p.m.
    Towel Boy

    We got the classic "Lehigh!" thread up to 100,000 views....I foresee the same success for this one.

    Just too funny.

  • Superior Genepool Jan 31, 3:48 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread

    Watching Blewdevils get MOCKED! is so funny!

  • Superior Genepool Feb 4, 3:22 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread

    This just never gets old!

  • larryso8o Feb 4, 7:18 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread



    Mediocrity is beating your chest after a 3-5 season in conference play. State college and mediocre goes hand in hand!

  • slickslicksan Feb 5, 6:17 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    Then what is it called to LOSE to ^^that mediocrity^^???

    Oops upside lil larr's made up grill!!!

    #Again
    #TisAllIDo

    :)

  • slickslicksan Feb 5, 6:18 a.m.
    Towel Boy

    35-7

    Still stings IMMENSELY!!!

    Which is neat!

    :)

  • larryso8o Feb 5, 6:41 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread



    Nah.........watching red ragers beat their chests over 3-13 conference record over the last two years takes the sting out. Good times watching another epic fail with State college athletics!

  • slickslicksan Feb 5, 6:43 a.m.
    Towel Boy

    Lol

    3-5, yet FAR > than your pansies.

    Bowl win vs. NOT

    We get it, tiny... Your hurt is REAL.

    #Understandably

    :)

  • Superior Genepool Feb 5, 9:05 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread

    The embarrassment must be so humiliating!

  • Superior Genepool Feb 7, 3:49 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread

    And I do mean this one is being MOCKED! REPEATEDLY!!!!!!

  • Superior Genepool Feb 7, 4:13 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread

    And I do mean an utter FAILURE! A clear sign of a tainted Genepool

  • larryso8o Feb 7, 5:35 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread



    3-5 > 4-4

    Your FSU education is showing! Oh boy........

  • Superior Genepool Feb 7, 7:03 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread

    MOCKED on a daily basis!

  • slickslicksan Feb 8, 12:15 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    No tiny... What's showing (besides your skirt) is-

    35-7.

    How's it taste, buttercup??

    :)

  • 6<7 Fake Coastal Rings Curse Feb 8, 3:32 p.m.
    Towel Boy

    LOL that pansy fans still claim this as one of the moral victory threads for a (7-6) followed by a (6-7) season.

  • zanerxcubed Feb 8, 7:43 p.m.
    Bench Warmer

    [quote=14433316]Post by 6

  • zanerxcubed Feb 8, 7:46 p.m.
    Bench Warmer

    Well, that was quite a WRAL fail. As I said, in other words ... 3-13 is calling, loudly.

  • KT is resurrected Feb 8, 8:44 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    And one of those 3 wins is against kerliner. how sad is that for kerliner?

    35-7 says OUR STATE

  • slickslicksan Feb 9, 6:16 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    Lol

    It has to SUCK OUT LOUD to be a pansy.

    Neat!

    :)

  • zanerxcubed Feb 9, 10:56 p.m.
    Bench Warmer

    View quoted thread


    Glad to see that you agree that State College sucks, then.

  • Flagship Elite Feb 10, 12:11 a.m.
    Towel Boy

    35-7 says OUR STATE

    #23-2 says it's Roy's.

    Then it says "You'll NEVER Catch Up."

    Then it grins real biglike.

Newest First
TV
  • Hoops Headquarters: Final Four Special

    Friday at 7:00 pm on WRAL-TV

  • CBS Sports Spectacular: NCAA March Madness Confidential

    Sunday at 5:00 pm on WRAL-TV

  • NCAA Basketball Tournament Championship

    Monday at 9:00 pm on WRAL-TV