Fedora Blows Game, UNC freefalls to 1-5

Return to Forum

Please with your WRAL.com account to comment on this story. You also will need a Facebook account to comment.

Oldest First
  • Larry: Championship U Jul 23, 6:02 a.m.
    Rookie

    View quoted thread


    Keep ignoring the following:

    25+ years of zero championships in baseball
    30+ years of zero championships in basketball
    38+ years of zero championships in football
    5 Major infractions
    Only 2 Nattys in yer entire athletic department
    33% winning percentage in football against Daddy
    33% winning percentage in basketball against Daddy

    Yep! I'm ok with being invited to more bowls and winning 14 while you've only won 16! Heck ewe can't even name yer schools top sport for the fear of being mocked!! LOLOLOLOLOL!! You will keep running that mouth cause that's simply what LOL@STATE fans do. Smh!! #fact #reality #owned

  • QBU Jul 22, 10:36 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    .

    keep deflecting to the 14 wins, and ignore the NINETEEN losses.......

    .424 winning %......losing record.....

    but keep spinning! LOL!

  • Larry: Championship U Jul 22, 9:34 p.m.
    Rookie

    View quoted thread


    Not at all. 14 bowl wins for a top notch athletic department works for me. Championships in multiple sports are more worthy of my time. Obviously ewe are ok with zero championships in this century and the final decade of last century! Just a difference in standards!

  • QBU Jul 22, 7:46 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    .

    14-19 has ewe still spinning!

    LOL

  • Larry: Championship U Jul 22, 6:46 p.m.
    Rookie

    View quoted thread


    Bottom line:

    25 to 38 years of zero championships by LOL@STATE! That's rock bottom!! Yer 16 bowl wins to our 14 is ok. We are a basketball school as proven on the court. What's yer trademark sport? Crickets in 3...2....1......

  • Daddy's Backhand Jul 22, 5:25 p.m.
    Towel Boy

    Lil Blowsdevils stepped his little self outside and got USED!!!!! Like a trailer park dumpster.

  • QBU Jul 22, 2:54 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    ..

    chest beating about a winning a division....

    winning titles and nattys is what we do!,

    unc had the privilege of going 0-2 for their div winning troubles, as the WHOLE nation got to see Baylor 2nd and 3rd stringers set bowl records for offensive production in ANOTHER heel bowl loss....HI-larry-USSSSSSSSSSS!

    the best thing is, unc is gonna rely on their defense in 2017!

    PRICELESS!

  • Ohmy99 Jul 22, 2:52 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    So are you saying the facts provided by the NCAA and WR that document over 20 years of cheating mean less than infractions State committed years and years ago.

    If yes, you are a special kind of stupid.

  • Larry: Championship U Jul 22, 2:39 p.m.
    Rookie

    View quoted thread


    100 years of athletics and ONLY 2 Nattys in the entire athletic department!!!! LOLOLOLOLOL!!! Ewe have more major infractions (5)! Ewe simply can't win.......even with the rock bottom standards ewe have!!!

  • Larry: Championship U Jul 22, 2:36 p.m.
    Rookie

    View quoted thread


    So based on this, Wake, BC, FSU and Clemson rule LOL@STATE! Along with VT, GT, dook and UNC. Winning a division has its privileges!! Ewe should try it sometime!! LOLOLOLOLOL!

  • QBU Jul 22, 2:34 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    .

    5 conf titles, 14-19 post-season in 100+ yrs of football! LOL!

    and duke was the first triangle team to win the coastal!
    LOL!
    Cut rules fed!

  • Larry: Championship U Jul 22, 12:38 p.m.
    Rookie

    View quoted thread


    25 to 38 years!!!! Bahahahahahahahahahahaha!! Try to up yer standards just a wee bit boy! Wow!!

  • QBU Jul 22, 11:47 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread



    14-19!

    LOL!

    smh

  • Larry: Championship U Jul 22, 11:44 a.m.
    Rookie

    View quoted thread


    As I've stated before........I'll take our 14 bowl wins against your 16 anyday. Winning championships in other sports in this century makes life great along with knowing bowls are all ewe have!!! No championships in the big 3 for 25 to 38 years depending on the sport just makes me grin real big! Bahahahahahahahahaha!!!! Seriously though, congrats on the bowl wins!

  • QBU Jul 22, 9:32 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    .
    yep, unc doesnt care about bowls, thats why they spent millions to bring a celebrated FOOTBALL coach to a basketball school........
    Davis led the 2009 Tar Heels to another 8–4 regular season record and a second straight bowl appearance, the first time since the 1997–1998 seasons that UNC had made consecutive bowl appearances. A loss to North Carolina State in the final game of the season sent them back to the Meineke Car Care Bowl. UNC faced the Pittsburgh Panthers on December 26, 2009 and lost for the second straight year,.
    Despite a losing record in 2007, North Carolina fans averaged over 57,000 fans in Kenan Stadium during the season, the highest average attendance since the Mack Brown era. .
    yep, NOBODY was expecting them bowl wins to start a-comin' back in '07....
    unc post-season record since butch was hired to win bowls?
    2-7............LOL, WOW! ewe lose! 14-19! can't finish!

  • Larry: Championship U Jul 22, 8:37 a.m.
    Rookie

    View quoted thread


    When ewe win championships in all sports bowl games just aren't a big deal. Bowl games are all LOL@STATE truly have over the last 25 to 38 years in the big 3 depending on the sport. Hold on tight little lady. It's all ewe truly have! LOLOLOLOLOL!

  • QBU Jul 20, 9:44 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    .

    nope, one 7>5 is ancient history(for both teams),

    and the other is current....
    Thanx TOB!
    DD even has 2 spankings of unc in kenan by a 63-28 score!

    SAC says wha?

  • Larry: Championship U Jul 20, 8:53 p.m.
    Rookie

    View quoted thread


    It has to be killing ewe that it all happened in the 50's, 60's and 70's!!! Carry on your tradition of excellence!! Bahahahahahahahahahahaha!!!

  • QBU Jul 20, 7:34 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    the important numbers are 7>5,
    and 7>5,

    got it? LOL

  • Larry: Championship U Jul 20, 3:05 p.m.
    Rookie

    View quoted thread


    The division ewe have a losing record against? Now that's reality! Along with Daddy being a division champ despite being a proven basketball school. What's yer excuse??? Waiting.............

  • QBU Jul 20, 1:12 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    any credit for a division title went up in the flames of an 0-2 finish, with the final game a laughable record-setting slaughter to Baylor, a team missing key offensive starters....

    Let's just call it the coastal division reality check!

  • #GDTBATH...yep Jul 20, 1:06 p.m.
    Towel Boy

    Division Championships:
    UNC = 1
    State = 0

    One is much better than zilch, zero, nada...
    #GDTBATH

  • QBU Jul 20, 1:02 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    .

    14-19 = .424 losing record!

    16-13-1 = .550 winning record!

    one is much better than the other!
    keep twisting !
    some teams can't finish in football, like unc

  • Larry: Championship U Jul 20, 10:46 a.m.
    Rookie

    View quoted thread


    14 bowl wins for a basketball school!! Awesome! 16 bowl wins for a school that has zero championships in the big 3 over the last 25 to 38 years! Wow! I can see why ewe are holding on so hard!! 92% of success before 1983!! Double wow!! No championship success in this century!! Wow-wow-wow!! Glad we have had so much success!!!

  • QBU Jul 20, 9:26 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    .

    The same one that has lost 6 str8 title games to sit at 4-8 against the Atlantic!

    7>5!
    14-19!
    L
    O
    L

  • Larry: Championship U Jul 20, 8:33 a.m.
    Rookie

    View quoted thread


    The same "jayvee" division LOL@STATE has a losing record against? Wow!!!

  • Daddy's Backhand Jul 19, 6:04 p.m.
    Towel Boy

    Got off the floor, peeked outside, and got ran slam the muck over!

  • Larry: Championship U Jul 19, 10:51 a.m.
    Rookie

    View quoted thread


    Agreed! The ACC teams that have actually experienced a division championship understand this. UNC has 6 in baseball and one in football. Even a mediocre team like LOL@STATE should be able to luck into one. Smh!!

  • #GDTBATH...yep Jul 19, 10:37 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    We're glad too. Hoping he can bring home ANOTHER division title trophy for the flagship, but it won't be easy this season, never is, but once you've WON IT like UNC, then you want it again. You've got to be a fan of division winning school to understand how sweet it is, trust us, it's nice :)

    #GDTBATH

  • QBU Jul 19, 6:39 a.m.
    Towel Boy

    fe_ora 1-4 in post-season with unc.....
    gonna rely on his defense in 2017....

    sure am glad he's stayed around!!

    LOL

  • Daddy's Backhand Jul 18, 9:07 p.m.
    Towel Boy

    thought he would get cute. What he got however, was absolutely USED!!!!!

  • Daddy's Backhand Jul 16, 12:35 p.m.
    Towel Boy

    The biggest FAILURE of all time!

  • Daddy's Backhand Jul 15, 12:25 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    THAT, was real, REAL king stupid!

    "as per usual"

  • Daddy's Backhand Jul 14, 10:30 p.m.
    Towel Boy

    Could there be a bigger embarrassment?

  • Larry: Championship U Jul 12, 6:56 p.m.
    Rookie

    View quoted thread


    I'd like to buy LOL@STATE some form of a championship in baseball, basketball or football but ewe have to at least compete! Smh! 25+ years! Wow!

  • Daddy's Backhand Jul 12, 12:13 p.m.
    Towel Boy

    That pesky November is coming up, AGAIN.

  • Daddy's Backhand Jul 10, 12:01 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    Even though he was "GONE" by November. November of 2013 that is.

  • Larry: Championship U Jul 10, 11:38 a.m.
    Rookie

    View quoted thread


    Yep!!! That's why their standards are so low and they celebrate mediocrity!! Smh! I'm surprised the west Raleigh midgets even come around anymore but when you are so used to losing for as long as they have ewe become numb.

  • #GDTBATH...yep Jul 10, 11:33 a.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    wow, that long?! maybe we should swap out state for ecu or app state...give them a shot. I'm sure after 25-30 years they can generate something...

  • Larry: Championship U Jul 10, 11:30 a.m.
    Rookie

    View quoted thread


    I'm rooting for LOL@STATE athletics!! I want to see if ewe are going to keep the streak alive of 25 to 38 years of zero championships depending on the sport!!! Now that's meaningful!!!

  • #GDTBATH...yep Jul 10, 11:29 a.m.
    Towel Boy

    LOL, Fedora still guiding the Flagship!

  • QBU Jul 10, 10:39 a.m.
    Towel Boy

    I'm rooting for unc to be bowl bound this year....want to see if they really will lose 4 in a row!

  • Daddy's Backhand Jul 9, 7:55 p.m.
    Towel Boy

    Bout to start yet another season under Fedora. But, "HE GONE"

  • QBU Jun 29, 1:24 p.m.
    Towel Boy

    when did they SUCCEED from the Union?

  • Daddy's Backhand Jun 29, 1:23 p.m.
    Towel Boy

    Was he gone three years ago?

  • QBU Jun 29, 1:23 p.m.
    Towel Boy

    some losers think they can SUCCEED from the Union..

  • Daddy's Backhand Jun 29, 1:22 p.m.
    Towel Boy

    By when? When was "HE GONE" by?

  • QBU Jun 29, 1:19 p.m.
    Towel Boy

    fe_ora sure SUCCEEDed in failing to close!

  • Daddy's Backhand Jun 29, 1:18 p.m.
    Towel Boy

    A complete, and utter, FAILURE!

  • QBU Jun 29, 1:08 p.m.
    Towel Boy

    View quoted thread


    exactly!

    LOLOLOLOLOL

Oldest First
  • Monster Energy NASCAR Cup Series #2: Indy

    Today at 2:30 pm on WRAL-TV

  • Golf: Senior Open Championship

    Saturday at 12:00 pm on WRAL-TV

  • NASCAR Xfinity Series #1: Iowa

    Saturday at 3:30 pm on WRAL-TV

  • NASCAR Brickyard 400

    Today at 1:30 pm on 99.9 The Fan

Minor League Baseball
International League
Charlotte 10:05 PT11:05 MT12:05 CT1:05 ET11:05 MT1:05 ET6:05 GMT2:05 北京时间
Scranton/Wilkes-Barre 
Indianapolis 10:05 PT11:05 MT12:05 CT1:05 ET11:05 MT1:05 ET6:05 GMT2:05 北京时间
Gwinnett 
Toledo 10:35 PT11:35 MT12:35 CT1:35 ET11:35 MT1:35 ET6:35 GMT2:35 北京时间
Rochester 
Norfolk 10:35 PT11:35 MT12:35 CT1:35 ET11:35 MT1:35 ET6:35 GMT2:35 北京时间
Pawtucket 
Syracuse 1:05 PT2:05 MT3:05 CT4:05 ET2:05 MT4:05 ET9:05 GMT5:05 北京时间
Columbus 
Lehigh Valley 2:05 PT3:05 MT4:05 CT5:05 ET3:05 MT5:05 ET10:05 GMT6:05 北京时间
Durham 
Buffalo 3:05 PT4:05 MT5:05 CT6:05 ET4:05 MT6:05 ET11:05 GMT7:05 北京时间
Louisville 
ATP Scoreboard
Sunday, Jul. 23
Hall of Fame Open (ATP)
Final
(1) J. Isner 
M. Ebden 
 
Croatia Open Umag (ATP)
Final
(4) P. Lorenzi 
A. Rublev 
 
Swedish Open (ATP)
Final
(8) D. Ferrer 
A. Dolgopolov 
 
WTA Scoreboard
Sunday, Jul. 23
Bucharest Open (WTA)
 
Ladies Champ Gstaad (WTA)
Final
(2) K. Bertens3     
(3) A. Kontaveit3