banner

Fedora Blows Game, UNC freefalls to 1-5

Return to Forum
Oldest First
  • KT gave you coal for xmas Dec 29, 1:54 p.m.
    Pro

    You said the topic was wrong, even though it was factually correct.

    It's flat-out hiliarious, is all it is. Your hurt and upsetmess over it is just icing on the... View More

    — Posted by Carol1naClassy

    Reported for lying and deflecting again.

  • Carol1naClassy Dec 29, 1:22 p.m.
    Veteran

    You said the topic was wrong, even though it was factually correct.

    It's flat-out hiliarious, is all it is. Your hurt and upsetmess over it is just icing on the cake, or "The Star on the Christmas Tree" for us lOL!

    Thanks for keeping Blewy's humiliation alive and well for all to enjoy!

    Hee HA hee he HO HO HO!!!!

  • KT gave you coal for xmas Dec 29, 1:07 p.m.
    Pro

    Fedora Gone by November!!

    Embarassing the ACC.

    State and Duke gonna roll the Holes LOL

    — Posted by BlueDevils00

    For the hurt one ^^^ above, still trying in vain to save Blewy from this embarrassing thread:


    View More

    — Posted by Carol1naClassy

    Poor libertard. As stated by you on the last page:

    "Bump for the wrongness of the thread topic lOLOLOLlol"

    The topic of this thread was "Fedora Blows Game, kerliner freefalls to 1-5."

    You said the topic was wrong, even though it was factually correct. You get mad and try to weasel into the first post after I call you out so you don't look like the simpleton you are. Begone with you and reported 3 times for being mentally challenged.

    The poor boy.

  • Carol1naClassy Dec 29, 12:39 p.m.
    Veteran

    For the hurt one ^^^ above, still trying in vain to save Blewy from this embarrassing thread:

    Fedora Gone by November!!

    Embarassing the ACC.

    State and Duke gonna roll the Holes LOL

    — Posted by BlueDevils00

    ^^Very first post. kTard.^^

    Sorry if you only read thread titles, but the rest of us here actually read the posts occasionally.

    smh.

    Even Blewy has abandoned this trainwreck of a thread...why are you so hot and bothered to defend it?

    smh. Reported.

  • KT gave you coal for xmas Dec 29, 12:17 p.m.
    Pro

    Bump for the wrongness of the thread topic lOLOLOLlol

    — Posted by Carol1naClassy

    The poor boy. The topic of the thread was "Fedora blows game, kerliner freefalls to 1-5."

    Did... View More

    — Posted by KT gave you coal for xmas

    So UNC fired Fedora "by November" as you and Blewy claimed they would? It's sooo cute that... View More

    — Posted by Carol1naClassy

    Deflect, deflect, deflect. That's all the boy seems to be able to do when proven wrong. Where in the thread TOPIC did it say Fedora would be fired by November?

    I'll wait.

  • Carol1naClassy Dec 29, 12:03 p.m.
    Veteran

    Bump for the wrongness of the thread topic lOLOLOLlol

    — Posted by Carol1naClassy

    The poor boy. The topic of the thread was "Fedora blows game, kerliner freefalls to 1-5."

    Did... View More

    — Posted by KT gave you coal for xmas

    So UNC fired Fedora "by November" as you and Blewy claimed they would? It's sooo cute that you're here, STILL trying in vain to save him from this embarrassment of this pitiful, pitiful thread lol. smh.

    Oh btw: The Flagship was 6-1 since he posted this hilarious thread.

    How'd state college do over that same time span?

    (Hence your obvious hurt and anger, poor thing.)

    #HEELBLOOD!!!!
    #STOMP!!!!

  • KT gave you coal for xmas Dec 29, 11:49 a.m.
    Pro

    Bump for the wrongness of the thread topic lOLOLOLlol

    — Posted by Carol1naClassy

    The poor boy. The topic of the thread was "Fedora blows game, kerliner freefalls to 1-5."

    Did that happen? Yes. Once again, you fail.

  • Carol1naClassy Dec 29, 11:28 a.m.
    Veteran

    Bump for the wrongness of the thread topic lOLOLOLlol

  • VT 94 Dec 29, 1:11 a.m.
    Towel Boy

    Fedora totally out-coached the ego driven Turrblebille.

  • Carol1naClassy Dec 29, 1:08 a.m.
    Veteran

    Fedora Gone by November!!

    Embarassing the ACC.

    State and Duke gonna roll the Holes LOL

    — Posted by BlueDevils00

    Just wanted to say "Thanks!" for this thread!

    My Tarheels went 6-1 since you smugly and arrogantly created it, (typical dookie) and then we went and won six more games including our Belkie Bear Bowl Game. #BELKIEBLOOD!!

    Heh Heh Heh Heh Heh heeeeheeeheeeheeee he he he he he!!!!!!!

    #Makes us grin.

Oldest First

Please to post.

  • PGA Golf: RBC Canadian Open

    Tomorrow at 3:00 pm on WRAL-TV

  • PGA Golf: RBC Canadian Open

    Sunday at 3:00 pm on WRAL-TV

  • World Golf Championship: Bridgestone Invitational

    Saturday at 2:00 pm on WRAL-TV

  • World Golf Championship: Bridgestone Invitational

    Sunday at 2:00 pm on WRAL-TV

  • MiLB: Bulls vs Toledo Mud Hens

    Tonight at 7:05 on 620am

  • MLB: LA Dodgers at San Francisco

    Tomorrow at 4:00 pm on 99.9 The Fan

  • NASCAR: Brickyard 400

    Sunday at 1:00 pm on 99.9 The Fan

Scoreboard
Local
7:05pm Thursday
DUR 0
ROC 1
 
7:05pm Tonight
DUR
TOL
 
Final
TOR 8
BOS 0
Final
PHI 2
SFG 1
Final
NYY 4
TEX 2
Final
OAK 13
HOU 1
Final
ATL 2
MIA 3
Final
CHC 3
SDP 13
Final
MIN 2
CWS 5
Final
KAN 2
CLE 1
Final
MIL 9
NYM 1
Final
ANA 4
DET 6
Final
SEA 0
BAL 4
4:05pm Today
CHC
STL
 
7:05pm Tonight
PHI
ARI
 
7:05pm Tonight
NYY
TOR
 
7:10pm Tonight
TAM
BOS
 
7:10pm Tonight
CIN
WAS
 
7:35pm Tonight
ATL
SDP
 
8:05pm Tonight
TEX
OAK
 
8:10pm Tonight
MIN
CWS
 
8:10pm Tonight
KAN
CLE
 
8:10pm Tonight
HOU
MIA
 
8:10pm Tonight
MIL
NYM
 
8:40pm Tonight
COL
PIT
 
10:05pm Tonight
ANA
DET
 
10:10pm Tonight
SEA
BAL
 
10:15pm Tonight
SFG
LOS
 
7:05pm Thursday
DUR 0
ROC 1
 
7:05pm Tonight
DUR
TOL