banner

Mack Brown gets clowned at Texas.

Return to Forum

Please to add a comment.

Oldest First
  • SantaHizzy4Shizzy Dec 19, 2013
    Pro

    Keep hiding, pansy.

    I simply LOVE irony!

    :)

  • SheisAFix8tedDookie Dec 19, 2013
    Rookie

    extended an invite, now backing out...

    the scott a clark wuss way.

  • SantaHizzy4Shizzy Dec 19, 2013
    Pro

    Correct.. As any NON coward would.

    #Oops

    :)

  • SheisAFix8tedDookie Dec 19, 2013
    Rookie

    Who's the real COWARD???

    You just identified yourself, wuss.....

    shouldnt be ashamed that you lack a backbone......accept it....your wife has.

  • SantaHizzy4Shizzy Dec 19, 2013
    Pro

    Mmmmmmuuuuuaaaaaaahhhhh!

    To my adoring fans!

    #Love

    :)

  • SheisAFix8tedDookie Dec 19, 2013
    Rookie

    the wuss has narrowed it down between dec 26 and jan 1....guessing he needs permission from the high school girl he married.

  • SantaHizzy4Shizzy Dec 18, 2013
    Pro

    Testing...

  • SantaHizzy4Shizzy Dec 18, 2013
    Pro

    Why can't you film it, Markie???

    And, if you had to venture a guess... Would you say you weigh between 50-100 lbs MORE than Meeks... Or 100+++ more????

    :)

  • ooksucks lol Dec 18, 2013
    Sports Legend

    View quoted thread



    Now we are getting somewhere. :-)

    Let's nail down a place and time.

    Can you have someone film it?

  • SheisAFix8tedDookie Dec 18, 2013
    Rookie

    nope...i'm all in....just waiting to hear from the one extending the invite.....maybe something a little more specific than "dec. 26 until jan. 21'.

    in other words, a DAY, not a range.

  • ooksucks lol Dec 18, 2013
    Sports Legend

    I guess they both agreed not to meet.

    :-(

  • ooksucks lol Dec 18, 2013
    Sports Legend

    Bump. It seems the parties involved are no longer interested.

  • heelgrad1978 Dec 18, 2013
    All Star

    wow, nothing like other fans snitching on their own brothers. smh.

  • heelgrad1978 Dec 18, 2013
    All Star

    Back on Topic before jerry and My UNC fans continue their downward spiral.

    Mack Brown coming back to UNC. Any thoughts?

  • ooksucks lol Dec 18, 2013
    Sports Legend

    Poor Mo.

    Back to the topic: When is the meeting?

  • heelgrad1978 Dec 18, 2013
    All Star

    Please Mack Brown come back to UNC....we need a coach so baaaaad!!!!

  • SantaHizzy4Shizzy Dec 18, 2013
    Pro

    :)

  • SheisAFix8tedDookie Dec 18, 2013
    Rookie

    obviously not simple enough, wuss. cause you still aint done it.

  • SantaHizzy4Shizzy Dec 18, 2013
    Pro

    LOL

    how "simpel", lil one?

    :)

  • SheisAFix8tedDookie Dec 18, 2013
    Rookie

    simpel thing to do....just give the date, wuss, i got a place we can talk. rest of your talk is just that, talk.

  • SantaHizzy4Shizzy Dec 18, 2013
    Pro

    btw- I may or may not be posted up at the Hardee's on Churton St., in lovely Hillsborough, NC as I type this...

    :)

  • SheisAFix8tedDookie Dec 18, 2013
    Rookie

    sorry, wuss...specific means a date and time...not a range...nice try

  • SantaHizzy4Shizzy Dec 18, 2013
    Pro

    over the holidays = the specific dates of Dec. 26th through Jan. 1.

    even just mildly intelligent folks can typically extrapolate the answers from such easy material... material that others (mentally INFERIOR ones) read as a riddle.

    poor thing.

    :)

  • SheisAFix8tedDookie Dec 18, 2013
    Rookie

    Again from Dec. 16

    "he knows the deal....will see if he follows through "

  • SheisAFix8tedDookie Dec 18, 2013
    Rookie

    From Dec. 16

    "accepted the invite last week, still waiting for a response from the person extending....would prefer something other than.

    "1- I'm in Philly til Friday (pick another day)
    "2- I live just north of Atlanta... the Rockingham zip code is to throw off my MANY stalkers in here...
    "3- but, I'm not putting another of my minions ahead of work or family"

    seems like the courteous thing to do, once an invite is extended, is live up to it, not make excuses. excuses would be the cowards way out"

  • SheisAFix8tedDookie Dec 18, 2013
    Rookie

    More from Dec. 12..

    "so, if and when he really wants to talk in person or on the phone gonna let him say so....betting he is gutless as usual "

  • SheisAFix8tedDookie Dec 18, 2013
    Rookie

    From Dec. 13

    "waiting on date, sport. "

  • SheisAFix8tedDookie Dec 18, 2013
    Rookie

    From Dec. 12...

    "...i was ready today, he has to check his calendar, clear it with his high school wife and then make travel arrangements. told him, right here in durham, feel free to stop by anytime. he seems reluctant"

  • SheisAFix8tedDookie Dec 18, 2013
    Rookie

    View quoted thread



    "over the holidays" is specific to you? bout as specific as "i don't live in rockingham, but in north atlanta....let me check my calendar".

    ill gladly go back and find my posts to prove how wrong you are...while im doing that, give me a date, ok sport?

  • SantaHizzy4Shizzy Dec 18, 2013
    Pro

    View quoted thread


    and I gave specific dates.

    Your reading lessons are coming along nicely... money well spent by your wife.

    g'job, fatboy.

    :)

  • ooksucks lol Dec 18, 2013
    Sports Legend

    Bump.

  • ooksucks lol Dec 18, 2013
    Sports Legend

    View quoted thread



    He said anytime.

    Bump.

  • SantaHizzy4Shizzy Dec 17, 2013
    Pro

    I've already announced my next trip to the triangle...

    It didn't seem interested in those dates.

    :)

  • ooksucks lol Dec 17, 2013
    Sports Legend

    View quoted thread



    You invited him for a meeting (no one said fight) and we are seeing if the non-drinking Scotty is going to honor it.

  • kato_karma3.2 Dec 17, 2013
    Pro

    Don't fall for the Panera or Clubhouse ruse.

  • SheisAFix8tedDookie Dec 17, 2013
    Rookie

    your move, sport...invite accepted.

  • heelgrad1978 Dec 17, 2013
    All Star

    View quoted thread



    Why am i not shocked my Wal-mart nation of fans are trying to act big and bad over the computer. smh.

  • SantaHizzy4Shizzy Dec 17, 2013
    Pro

    View quoted thread


    that poor thing (thefix8teddukeperson) got taken behind the woodshed throughout this thread... no wonder it's wanting to "fight someone"...

    :)

  • heelgrad1978 Dec 17, 2013
    All Star

    View quoted thread



    Its Biff. Try harder Jerry.

  • ooksucks lol Dec 17, 2013
    Sports Legend

    View quoted thread



    Poor Mo, busted in the act and still trying to keep it up.

    Sad.

    :-)

  • heelgrad1978 Dec 17, 2013
    All Star

    View quoted thread



    Im not talking about Duke, im talking about my Heels. Why do unc wal-mart fans care so much about what is going on at Durham? I know they are a lot better than us but you have to hide your emotions about them like i do.

  • ooksucks lol Dec 17, 2013
    Sports Legend

    View quoted thread



    Yes you have, NCCU, Troy, Navy, Wake, Memphis......no wonder no one respects Dook.

  • heelgrad1978 Dec 17, 2013
    All Star

    View quoted thread



    We have had such an easy schedule the past couple of years, i cant even remember the last time we played FSU

  • ooksucks lol Dec 17, 2013
    Sports Legend

    View quoted thread



    Nah, Cut would have a tantrum the first time he lost a game like he did against FSU.

    Sad.

  • heelgrad1978 Dec 17, 2013
    All Star

    View quoted thread



    Well if he had the talent he at Texas he would probably be going for his 4th straight title this year. Heck if we could get UNC to replace Larry with Cut we would win a title!!

  • ooksucks lol Dec 17, 2013
    Sports Legend

    View quoted thread



    I bet it would take Cut 10 years to have a winning record there.
    :-)

  • heelgrad1978 Dec 17, 2013
    All Star

    View quoted thread



    Its Biff, and yes "Texas" did well, not Mack. You could win a NT at Texas and you don't know a thing about sports.

  • ooksucks lol Dec 17, 2013
    Sports Legend

    View quoted thread



    Yeah, that national title he got at Texas and multiple championship game appearances make him over rated.

    Don't forget to change your name again Mo.

  • heelgrad1978 Dec 17, 2013
    All Star

    Mack Brown is almost as overrated as our great Dean Smith. smh.

  • heelgrad1978 Dec 17, 2013
    All Star

    View quoted thread



    UNC.

Oldest First
  • PGA: Zurich Classic of New Orleans

    Saturday at 3:00 pm on WRAL-TV

  • NASCAR: Toyota Owner's 400

    Saturday at 7:00 pm on FOX50

  • NASL: RailHawks at Indy Eleven

    Saturday at 7:30 pm on WRAL-2

  • PGA: Zurich Classic of New Orleans

    Sunday at 3:00 pm on WRAL-TV

  • MiLB: Bulls vs. Charlotte

    Today at 10:50 am on Buzz Sports Radio

  • MiLB: Bulls vs. Charlotte

    Tomorrow at 6:50 pm on Buzz Sports Radio

  • MLB: NY Yankees at NY Mets

    Saturday at 4:00 pm on 99.9 The Fan

  • NASL: RailHawks at Indy Eleven

    Saturday at 7:30 pm on 99.9 HD3 The Ticket